پهپاد سمپاش 16لیتری DJI T16

پهپاد سمپاش Agras T16 شرکت Dji

Agras T16 از یک ساختار حرفه ای و پیشرفته با طراحی ماژولار بهبود یافته بهره مند شده است. این محصول دارای بزرگترین مخزن پاشش سم با عریض ترین سیستم پاشش که تاکنون در یک پهپاد کشاورزی از محصولات Dji دیده شده است، بهره مند گردیده است. Agras T16 با داشتن سخت افزار قدرتمند، موتورهای پر بازده، برخورداری از هوش مصنوعی و برنامه ریزی عملکرد سه بعدی، بهره وری و عملکرد یک پهپاد سمپاش را به یک سطح کاملاً جدید و پیشرفته ای منتقل کرده است.

مهمترین مشخصات پهپاد کشاورزی Dji برای سمپاشی

تانکر و مخزن 16 لیتری
دستگاه ضدآب با درجه حفاظتی IP67
دقت بسیار بالا (در حد سانتی متر) به دلیل برخورداری از سامانه RTK
برخورداری از رادار تصویربرداری DBF
دارای دوربین FPV دید از جلو با زاویه دید کاملا باز
موتور Al Engine

پهپاد کشاورزی T16 و بهبود قابل توجه در مهمترین پارامترها

در پهپاد سمپاش T16 وزن Payload افزایش یافته که همین امر باعث رشد بهره وری و بازدهی دستگاه شده است. مخزن پاشش T16 تا 16 لیتر مایع را می تواند حمل کند و عرض اسپری نازل ها به 6.5 متر افزایش یافته است. سیستم پاشش دارای 4 پمپ و 8 مایع پاش یا نازل با حداکثر سرعت اسپری 4.8 لیتر در دقیقه است. T16 می تواند 24.7 acres معادل (10 هکتار) در ساعت را اسپری کند. سیستم پاشش همچنین دارای یک سنجشگر یا اندازه گیر الکترومغناطیسی کاملاً جدید است که دقت و بهره وری بالاتری نسبت به نمونه متداول قدیمی دارد.

سمپاشی باغات به کمک پهپاد

پهپاد T16 به کمک Dji Terra قادر است یک مدل سه بعدی از منطقه پروازی باغات و شناسایی درختان میوه با فناوری هوش مصنوعی بسازد. سپس با توجه به نوع قرارگیری درختان و ارتفاع آنها می توان برنامه های مختلف سه بعدی برای سمپاشی ایجاد کرد.

راه حل جامع و عملیات هوشمند کشاورزی با پهپاد T16

شرکت دی جی آی با ابداع سیستم Dji Agriculture متعهد شده است کارآمدی و هوشمندی را برای گردش فرآوری در کشاورزی بهبود بخشد. به کمک پهپادهای سمپاش این شرکت و دیگر پهپادهای مورد استفاده در حوزه کشاوری همچون فانتوم 4 RTK و فانتوم 4 مولتی اسپکترال و همچنین ابزارهای موثر سخت افزاری و نرم افزاری Dji، عملیات کشاورزی هوشمند تر خواهد شد. سرعت و کارایی بهبود می یابد و پیشرفت های صنعتی افزایش پیدا می کند.

فانتوم 4 RTK پهپاد نقشه بردار Dji می تواند با موقعیت یابی در سطح سانتی متر، مجموعه ای از داده ها با دقت بالا و همچنین مجموعه ای از تصاویر (247 جریب Acre معادل حدود 100 هکتار در 25 دقیقه) را جمع آوری کند. Dji Terra به صورت real time آنی و در لحظه مدل سازی دو بعدی و سه بعدی را انجام داده و خروجی برنامه عملیاتی را ارائه می دهد. پلترم یا سامانه مدیریت کشاورزی دی جی آی یا همان DJI Agriculture Management Platform داده های عملیاتی را مدیریت کرده و برنامه نهایی برای انجام کار را صادر می کند. در نتیجه پهپاد سمپاش Agras T16 با بهره روی و راندمان عملیاتی بالا 24.7 Acre معادل حدود 10 هکتار در ساعت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

باطری و شارژر هوشمند پهپاد سمپاش اگراس تی 16

باتری T16 دارای ظرفیت 17.500 میلی آمپر ساعت و دارای سیستم ولتاژ بالای 14S است که باعث کاهش مصرف برق می شود. باطری با یک محفظه با درجه حفاظتی IP54 محافظت شده است. باتری پهپاد کشاوری تی 16 با پشتیبانی از فناوری متعادل سازی سلول، دارای عمر بیشتر و افزایش چرخه شارژ تا 400 بار شده است. در مدل Agras MG1P این چرخه 200 بار شارژر بوده است که نسبت به این مدل 100 درصد رشد را داشته است. این مهم منجر به کاهش هزینه ها در خرید باطری جدید برای مصرف کنندگان خواهد شد. شارژر T16 حداکثر چهار باتری را می تواند همزمان شارژ کند. هنگام استفاده از حالت شارژ سریع تک کانال، یک بار شارژ کامل باطری فقط 20 دقیقه طول خواهد کشید که 50 درصدی سرعت شارژ نسبت به قبل بیشتر شده است. این شارژر دارای یک سیستم بررسی و مدیریت سلامت باتری است که بر داده های مهم همانند ولتاژ و دما برای اطمینان از صحت و سلامت باطری نظارت دارد.

—————————————————————————–

کاتالوگ DJI Agras T16

فایل PDF